e-commerce Zrenjanin 2022

Predavanje

petak 8. april

10:30 - 11:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Mapiranje sadržaja sajta prema customer journey-u

Kako ljudi zaista traže proizvode vs tradicionalno ciljanje kupca kroz uobičajeni produktni PPC+SEO:

  • Tipovi sadržaja koji se koriste u customer journey-ju
  • Stvaranje keyword univerzuma
  • Merenje uspeha”

Vera Radanović

Zaljubljenik sam u digitalni marketing i bavim se istim već 15 godina.

Karijeru sam započela u medijima, nakon čega sam kroz dva velika agencijska sistema stekla iskustvo kroz saradnju sa velikim lokalnim i globalnim klijentima iz različitih industrija.

U Tehnomaniji sam na poziciji Head of performance marketing, gde zajedno sa ostalim kolegama radim na unapređenju prisustva na owned i paid performance kanalima.

Marko Cvijić

Ćao, ja sam Marko Cvijić, odgovoran za SEO u Tehnomanija korporaciji i njena tri web entiteta.

10+ godina zarađujem za ‘leb vodeći timove specijalista koji pokušavaju da manipulišu web pretraživačima i time povećaju posete i prodaju u web shopovima.

Između ostalog vodio sam SEO procese sa timovima za World Economic Forum, KP, Dexy, obuću Metro, Level Shoes i mnoge druge ecommerce i enterprise sisteme.

Scroll to Top